Ralizacja 4-5 dni roboczych + wysyłka.  Bezpłatna wysyłka przy zakupach za min. 500zł.

Niniejszy Regulamin wraz z załącznikami określa ogólne zasady sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego www.boykoo.pl (dalej “Sklep”), sposób składania zamówień oraz ich realizacji, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

Jeśli w niniejszym Regulaminie użyte zostały poniższe pojęcia, należy przez nie rozumieć:

§1 Definicje

Regulamin - oznacza niniejszy regulamin sklepu internetowego boykoo.pl.

Sklep - oznacza prowadzony przez Sprzedającego sklep internetowy dostępny pod adresem www.boykoo.pl.

Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sprzedający - oznacza Magdalenę Bojko prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Magdalena Bojko z siedzibą w Warszawie (04-680), ul. Wiązana 28E, NIP: 8221899397, e-mail: boykoo.pl@gmail.com, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. 

Dni Robocze - dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Rejestracja - usługa polega na umożliwieniu Klientowi korzystania z funkcjonalności Sklepu po zalogowaniu się.

Formularz Rejestracji - oznacza funkcjonalność Sklepu internetowego boykoo.pl, za pomocą której Klient, podając swoje dane osobowe i adresowe, może utworzyć konto użytkownika, przy użyciu którego może dokonywać zakupu Towarów bez konieczności każdorazowego podawania tych danych.

Formularz Zamówienia - oznacza funkcjonalność Sklepu internetowego boykoo.pl, za pomocą której Klient, podając swoje dane osobowe i adresowe, może dokonywać zakupu Towarów bez konieczności rejestracji.

Formularz Zwrotu - oznacza funkcjonalność Sklepu, za pomocą której Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.

Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedającego za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

Strona Internetowa - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedający prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie boykoo.pl.

Dostawa  - oznacza czynność polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedającego, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.

Dostawca - oznacza podmiot, który współpracuje ze Sprzedającym w zakresie dostarczenia Towarów,

Umowa Sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedającym.

Kodeks cywilny  - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459 z późn. zm).

§2 Postanowienia ogólne 

Właścicielem Sklepu jest Magdalena Bojko prowadząca działalność gospodarczą zarejestrowaną pod adresem: ul. Wiązana 28E, 04-680 Warszawa.

Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i przestrzegania wszystkich jego postanowień. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, która obowiązuje w momencie złożenia zamówienia. 

Klient może kontaktować ze Sprzedającym, aby uzyskać informacje na temat prezentowanych w sklepie Towarów, a w szczególności składać reklamacje pod adresem e-mail: boykoo.pl@gmail.com. Dział Obsługi Klienta jest czynny w Dni Robocze w godzinach 9.00-16.00. 

Sklep prowadzi sprzedaż wyrobów tekstylnych dedykowanych dla dzieci.

§3. Zasady korzystania ze Sklepu 

Wszelkie prawa do Sklepu, to znaczy majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do nazwy, Strony Internetowej, a także do materiałów graficznych, logotypów, opisów towarów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z wyjątkiem materiałów, na których publikację uzyskana została zgoda od podmiotów trzecich) należą do Sprzedającego. Zabrania się wykorzystywania materiałów publikowanych na Stronie Internetowej Sklepu (zdjęć, opisów towarów, logotypów) bez pisemnej zgody Sklepu i bez podania źródła.

Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest akceptacja Regulaminu, co jednocześnie oznacza zgodę na przestrzeganie jego wszystkich postanowień. 

Klient ma możliwość dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu niezależnie od tego, czy dokonał Rejestracji poprzez wypełnienie Formularza Rejestracji.

Ze względu na sposób realizacji zamówień, Sprzedający zastrzega sobie prawo do braków w magazynie, w związku z brakiem określonych tkanin. W przypadku braku określonego Towaru, zamówionego przez Klienta, Sprzedający zaproponuje mu realizację zamówienia w późniejszym terminie, nie dłuższym jednak niż 10 dni, zamianę tego Towaru na inny o takiej samej wartości lub zwrot należności. Decyzję w tej kwestii podejmuje Klient.

Niedopuszczalne jest wykorzystywanie zasobów, funkcji Sklepu w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która mogłaby naruszać interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.

§4. Rejestracja

Rejestracja Klienta w Sklepie jest dobrowolna i niedpłatna.

W momencie rejestracji, Klient w Formularzu Rejestracji wypełnia dane osobowe, adres do wysyłki i inne dane niezbędne do realizacji zamówienia w Sklepie. Informacje podane przez Klienta muszą być zgodne z prawdą. W przypadku podania błędnych lub nieaktualnych informacji Sprzedający nie ma obowiązku, by zrealizować zamówienie złożone w Sklepie.

Klient w każdej chwili ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług konta użytkownika, bez ponoszenia kosztów i bez podawania przyczyny, poprzez przesłanie do Sprzedającego na adres boykoo.pl@gmail.com żądania usunięcia konta zarejestrowanego w Sklepie. Sprzedający powinien usunąć takie konto w ciągu 5 Dni Roboczych.

Jednocześnie Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi konta użytkownika z przyczyn istotnych, opisanych powyżej w części dotyczącej ogólnych zasad korzystania ze Sklepu (pkt 1 i 4.). Sprzedający wypowiada umowę zachowując 14-dniowy okres wypowiedzenia. Takie wypowiedzenie jest równoznaczne z usunięciem konta Klienta w Sklepie.

§5. Składanie zamówień

Przedstawione w sklepie Towary wraz z cenami nie stanowią wiążącej oferty Sklepu w rozumieniu normy Kodeksu Cywilnego. Celem prezentacji Towarów jest zaproszenie Klienta do złożenia zamówienia w Sklepie.

W celu złożenia zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia poprzez wypełnienie formularza dostępnego na Stronie Internetowej Sklepu. Z zasady Sklep nie przyjmuje zamówień mailowych i telefonicznych, gdyż są one obarczone dużym ryzykiem błędu.

Do złożenia zamówienia w Sklepie nie jest wymagana Rejestracja.

Warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w Sklepie jest poprawne wypełnienie Formularza Zamówienia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptacja Regulaminu.

W przypadku dokonania rejestracji konta w Sklepie, złożenie zamówienia przez Klienta następuje poprzez zalogowanie się w Sklepie, dodanie Towaru do Koszyka a następnie  potwierdzenie złożenia zamówienia.

Złożenie zamówienia w Sklepie stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedawcy do zawarcia umowy sprzedaży.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej. 

§6. Płatności

Wszystkie ceny prezentowane na Stronie Internetowej Sklepu stanowią ceny brutto i wyrażone są w walucie polskiej, PLN. Ceny Towarów nie zawierają kosztów Dostawy.

Koszty Dostawy zostały przedstawione w Sklepie w zakładce „Czas i koszty dostawy”. Dodatkowo koszty Dostawy zamówionego Towaru są każdorazowo podawane w trakcie składania zamówienia przez Klienta.

Klient dokonując zamówienia w Sklepie ma możliwość wyboru spośród poniższych form płatności:

gotówką przy odbiorze Towaru - płatność za pobraniem,

przelewem bankowym bezpośrednio na konto Sprzedawcy - płatność przed wysyłką. W tej sytuacji realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty na koncie i przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia. 

kartą bezpośrednio na konto Sprzedawcy - płatność przed wysyłką. W tej sytuacji realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty na koncie i przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Karty płatnicze, którymi można realizować płatność: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,

za pośrednictwem zewnętrznych systemów płatności tj. Autopay S.A. - płatność przed wysyłką. W tej sytuacji realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu z systemu zewnętrznego informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności i  przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Warunkiem wydania Towaru jest zapłata za Towar oraz przesyłkę.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przed wysyłką, brak otrzymania płatności w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, spowoduje automatyczne anulowanie zamówienia.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

§7. Realizacja zamówień i dostawa

Proces realizacji zamówienia przez Sprzedającego rozpoczyna się po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. 

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

Sprzedawane w sklepie Towary są szyte na zamówienie a termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Termin 5 dni może zostać przekroczony z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.

Zamówienia realizowane są w Sklepie zgodnie z kolejnością ich otrzymania.

Termin realizacji nie jest rownóznaczny z termin dostarczenia Towaru do Klienta. Do terminu realizacji należy doliczyć termin dostawy, który jest uzależniony od wyboru sposobu przesyłki i leży po stronie przewoźnika, na co Sprzedający nie ma wpływu.

Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem wybranego Dostawcy na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

Towary są doręczane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany wybranej przez klienta metody doręczenia lub firmy przewozowej w sytuacji przekroczenia regulaminowej wagi gabarytowej przesyłki.

Klient, odbierając przesyłkę z zamówionymi Towarami, powinien sprawdzić jej stan.

W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki w wyznaczonym terminie, z winy Klienta, Sprzedający wyśle przesyłkę ponownie dopiero po opłaceniu przez Klienta kosztów przesyłki.

W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki w wyznaczonym terminie, z winy Klienta oraz rezygnacji z zamówionego Towaru, Sprzedający zwróci Klientowi kwotę środków pieniężnych odpowiadającą wartości zamówionego Towaru, pomniejszoną o koszt przesyłki.

§9. Reklamacje

Sklep zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi towaru bez wad. W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, której podstawą jest Kodeks Cywilny. 

W przypadku wadliwości Towaru, Klient może:

zażądać usunięcia wady lub wymiany Towaru na wolny od wad,

zażądać obniżenia ceny,

odstąpić od umowy, jeżeli wada ma charakter istotny.

W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny Sprzedający ma możliwość niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Przy czym uprawnienie to nie przysługuje Sprzedającemu, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 

Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową (np. wymiana rzeczy na wolną od wad zamiast usunięcia wady) wymagałoby nadmiernych kosztów. 

Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

W sytuacji doręczenia niekompletnego zamówienia, brakujące Towary zostaną dostarczone na koszt Sklepu lub jeśli Klient wyrazi taką wolę, zostanie dokonany zwrot wartości brakujących Towarów. Zwrot należności za brakujący Towar nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania od Klienta informacji przesłanej na adres: boykoo.pl@gmail.com.

Reklamację należy zgłosić na adres email: boykoo.pl@gmail.com albo odesłać Formularz Reklamacji dostępny na stronie Sklepu wraz z reklamowanym Towarem oraz dowodem zakupu (fakturą) na adres: BOYKOO, ul. Wiązana 28E, 04-680 Warszawa. Treść reklamacji powinna zawierać następujące elementy: 

dane osobowe Klienta (imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej),

datę nabycia Towaru,

nr zamówienia i rodzaj reklamowanego Towaru,

dokładny opis wady Towaru i datę jej stwierdzenia,

żądanie Klienta a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji

Podstawą reklamacji nie mogą być różnice w kolorach Towarów wyświetlanych na monitorze Klienta z rzeczywistym kolorem Towarów. W rzeczywistości Towary mogą delikatnie różnić się kolorystyką od tych prezentowanych na Stronie Internetowej.

Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

W sytuacji, gdy w zgłoszeniu reklamacji Klient nie dołączy wymaganych informacji lub dokumentów, Sprzedający zwróci się do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej z prośbą o niezwłoczne uzupełnienie tych informacji lub dokumentów. W takiej sytuacji termin rozpatrzenia reklamacji, liczony jest od daty uzupełnienia braków.

W sytuacji uwzględnienia przez Sprzedającego reklamacji, zgłoszonej przez Klienta, Sprzedający zwróci na rzecz Klienta koszt odesłania zamówionego Towaru w kwocie pieniężnej, odpowiadającej najtańszej dostępnej w Sklepie formy przesyłki.

§9. Prawo do odstąpienia od umowy

Klient, zgodnie z Ustawą, może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.

W celu skorzystania z tego prawa Klient powinien złożyć stosowne oświadczenie za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zakupionego Towaru. 

Prawo odstąpienia od umowy może zostać zrealizowane przez Klienta poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia w formie Formularza Zwrotu, dostępnego na stronie Sklepu, na adres: BOYKOO, ul. Wiązana 28e, 04-680 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: boykoo.pl@gmail.com

Zwrot płatności zostaje dokonany przy użyciu takie samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta, chyba, że Klient wyrazi zgodę na inny sposób. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Po otrzymaniu zwróconego towaru, sprzedający zobowiązany jest w ciągu 14 dni, do zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta, w tym zwrotu kosztu przesyłki. Zgodnie z ustawą sprzedający musi zwrócić konsumentowi kwotę stanowiącą równowartość najtańszego sposobu dostawy obowiązującemu w Sklepie. W przypadku zwrotu części zamówienia, Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu równowartości tych towarów, bez kosztów przesyłki.

Prawo Klienta do odstąpienia od umowy zobowiązuje go do odesłania produktu na własny koszt.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w sposób odpowiedni, tzn. zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Zwracany Towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może być uszkodzony czy nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Towar powinien być zwrócony w stanie kompletnym wraz z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres: BOYKOO, ul Wiązana 28e, 04-680 Warszawa.

Klient ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie Towaru, czy zmniejszenie jego wartości, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru i cech Towaru.

Zgodnie z art. 38 Ustawy, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:

jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.

§10. Postanowienia końcowe

Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie.

Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia ich na stronie Sklepu. Wszystkie zamówienia i umowy zawarte w Sklepie będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia bądź zawarcia umowy sprzedaży.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu, sprawa zostanie rozpatrzona przez właściwy Sąd.

Ostatnia modyfikacja Regulaminu: 9 lipca 2024 roku.